Vertrekdatum bekend: op naar het land van het Knäckebröd en Zweedse ballen

En dan kun je de dagen ineens op één hand aftellen: over drie dagen doe ik de garagedeur voor een laatste keer dicht en begin ik de lang verwachte reis.

Inmiddels is zo goed als alles gepakt en zijn we er klaar voor: motor technisch gereed en het baasje natuurlijk goed gemutst. Één deze dagen zal ik nog even een proefrit maken of alle bagage een beetje fatsoenlijk blijft zitten en of er geen afwijkende dingen opvallen. Zaterdag heb ik Puttgarden in het vizier, waar ik zal overnachten om zondag de boot naar Rødbyhavn, Denemarken te pakken.

Let the adventure begin!

Reacties

Reacties

Bas hokke

Veel plezier ?Ride safe

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!