Na bloed, zweet en tranen: de film is klaar!

Niet voor niets heb ik tijdens mijn reis dagelijks de helmcamera laten draaien natuurlijk. De mooiste landschappen, de grappigste momenten en de geweldigste momenten werden vastgelegd, wat 600GB aan filmmateriaal opleverde. Dagen (en nachten) heb ik me opgesloten in de computerkamer om een heuse filmproductie neer te zetten. Maar eerst moest natuurlijk al het materiaal uitgezocht worden, alvorens er uberhaupt een montage gemaakt kan worden. Twee maanden heeft het me zoet gehouden. Maar dan heb je ook wat. Hij duurt trouwens wel even, maar liefst een een uur en 16 minuten. Over timing gesproken, als ik zo eens naar buiten kijk, heeft de zomer toch al z'n biezen gepakt, dus wat is er leuker om tijdens een regenachtige dag deze film te kijken? Veel plezier gewenst.


Reacties

Reacties

Mum

Had m al gezin natuurijk inmiddels, petje af voor zo n mooie impressie van je reis, kon er niet genoeg van krijgen xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!